Sami začetki Makkona so bili definitivno zanimivi in napeti. Prvi Makkon (2012) je imel to nesrečo, da je mesec pred dogodkom izgubil obljubljen prostor. Gostovalna šola je namreč prekinila dogovor. Izjemna sreča pa nas je predstavila predanemu oboževalcu, s pomočjo katerega smo uspeli najti nadomestni prostor v Šolskem centru Ljubljana na Aškerčevi 1.
Podobno so se izkazali posamezniki, ki so uredili ozvočenje, pripeljali mize, preproge in druge potrebne elemente. Darovali so svoj čas in spekli dobrote za prvi slovenski Maid cafe. Pomoč so nudili tudi Animov in drugi odlični predavatelji in voditelji delavnic, ki so bili pripravljeni deliti svoja strokovna znanja. Dve izjemno talentirani umetnici, Valentina Remenar in Ana Ambrož, sta poskrbeli za Makkonovo grafično podobo z legendarno ilustracijo plakata in navihano Makkonovo lisičjo maskoto Maki. Ravno na tem prvem Makkonu se je pokazalo, da delamo dogodek za neverjetne ljudi. Vse to je navdušilo našega Mariborskega organizatorja, da je naslednja tri leta izpeljeval svoj manjši Chibi Makkon dogodek v Mariboru.
Drugi in tretji Makkon (2013 in 2014) sta se odvila v Kino Šiški. Lokacija je bila neverjetna, saj je bilo čutiti bližino centra in dobro povezanost s potniškim prometom. Kino Šiška je pripomogel tudi k oglaševanju. Oboje je obiskovalcem olajšalo dostop do dogodka. Prvič smo imeli na voljo pravi oder, predstavitveno opremo in odlično ozvočenje. Dogodek je s tem zares zaživel. Makkon se je v Kinu Šiški bohotil z digitalno razstavo, večjim sejmom, jezikovnim delavnicam iz Genki centra in poplavo cosplayerjev. Leto 2014 nam je tudi odprlo državne meje s prvim »mednarodnim nastopom«, ko je na našem odru nastopila hrvaška plesna skupina MiST. Na stopničkah cosplay tekmovanja pa se je pojavil italjanski tekmovalec v kostumu Creeperja iz video igre Minecraft.
Zaradi velikega obiska, se je bil Makkon 2015 premaknjen na Fakulteto za računalništvo in informatiko. Nov prostor je bil večji, novejši in je omogočal lažje gibanje množice. S tem pa so prišli tudi novi izzivi. Oder in ozvočenje smo organizatorji postavljali sami po svojih najboljših močeh. Povezali smo se z Mariborsko skupino Animoku in ljudem predstavili Papercraft, LARP, 3D tisk in Kamishibai za ljubitelje japonskih pravljic. Kar nekaj navdušenja je požela tudi nova ritmična igra Osu. Med samim dogodkom pa nas je nenapovedano obiskala skupina SAGA, ki je imela koncert isti dan po Makkonu.
5. obletnica Makkona (2016) je predstavljala izpopolnitev potenciala tako organizatorjev kot prostorov Fakultete za računalništvo in informatiko. Tako smo na dogodku imeli čast gostovati finalni turnir v igri Weiss Schwarz. Končno smo lahko realizirali manjši »Artist Alley«, kjer je bilo omogočena prodaja umetnin različnih slovenskih talentov. Množica je uspešno dobila dolgo željene karaoke in predvajanje animejev...
Več kmalu!